Reklama w Gościu Niedzielnym

dodane 01.09.2009 14:30

Reklama w Gościu Niedzielnym

Pierwszy numer „Gościa Niedzielnego” ukazał się 9 września 1923 r., miał 8 stron.  Duże zmiany dla „Gościa Niedzielnego” przyniósł rok 2003, kiedy redaktorem naczelnym został ks. Marek Gancarczyk. Od tego czasu „Gość Niedzielny” ukazuje się w nowym formacie i w nowej szacie graficznej. Zmieniła się również nieco jego zawartość. Dzięki temu nieustannie wzrasta sprzedaż „Gościa Niedzielnego”.

Dlaczego warto ogłaszać się w tygodniku Gość Niedzielny

„Gość Niedzielny" to ogólnopolski tygodnik opinii. „Gość” reprezentuje chrześcijańskie wartości, będąc jednocześnie otwartym na dyskusję. Jest forum wymiany myśli i dyskusji o Kościele w Polsce, na świecie, o polityce, problemach społecznych i ekonomii. W tygodniku porusza się tematy religijne, etyczne, społeczne, polityczne, ekonomiczne, naukowe, kulturalne itd. Gość systematycznie proponuje czytelnikom cykle reportaży (m.in. Europa na kolanach, W drogę ze św. Pawłem”, „Gorące źródła Europy”) i katechez (m.in. Filary wiary”, Sumienie ruszyło).

 

Zamieszczając reklamę w „Gościu Niedzielnym”, zyskują Państwo:

Tagi: