Produkty

Wszystkie

«« | « | 1 | » | »»

Witamy w dziale reklamy

WIARA.PL DODANE 07.03.2019

„Gość” nadal liderem sprzedaży

WIARA.PL DODANE 21.07.2011

«« | « | 1 | » | »»

Aneta Brzozowska
zastępca kierownika ds. reklamy

032 608 80 85
aneta.brzozowska@igomedia.pl

Tomasz Głąb
st. spec. ds. reklamy

032 608 80 42
tomasz.glab@igomedia.pl

Krzysztof Mikulski
st. spec. ds. reklamy

032 608 80 82
krzysztof.mikulski@igomedia.pl

Beata Słodka
koordynator działu reklamy i promocji

032 608 80 42
beata.slodka@igomedia.pl

Dział promocji

tel. 032 608 80 90
promocja@igomedia.pl

Zapytaj o patronat, współpracę
i wspólne akcje.

zamów
newsletter reklamowy

Aby być zawsze na bieżąco z naszymi ofertami zamów newsletter reklamowy.

Produkty

Aktualności

Organizujesz rekolekcje?

Tygodnie Wielkiego Postu to czas, gdy wiele osób chce pogłębić swoją formację duchową. Okazją do tego są rekolekcje. Dobrze, jeśli odbywają się one blisko domu, choć jest też sporo osób, które chętnie pojadą w odległe miejsca, by przy okazji poznać nowy region kraju.
Osobom pragnącym pogłębić swą duchowość, chcącym lepiej przeżyć najważniejsze święto chrześcijan, warto przedstawić ofertę rekolekcji. To także dobra okazja, by zaprezentować propozycje poświątecznych nauk, a nawet oferty wakacyjnej, bo to właśnie w najbliższych tygodniach ludzie decydują o planach urlopowych.

Państwo mogą dotrzeć do potencjalnych odbiorców ze swoimi propozycjami poprzez obecność:

  • na łamach „Gościa Niedzielnego” wydania ogólnopolskiego i dodatków diecezjalnych
  • w serwisie internetowym wiara.pl, gosc.pl i w serwisach diecezjalnych
  • na antenie Radia eM (w zasięgu stacji znajdują się diecezje: bielsko-żywiecka, gliwicka, opolska, sosnowiecka oraz archidiecezja katowicka i zachodnia część archidiecezji krakowskiej).

W tygodniku “Gość Niedzielny” rozpoczął się cykl rekolekcji ph. Droga krzyża. Wchodzę!, a w na stronie gosc.pl prowadzony jest specjalny serwis wielkopostny.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani zaprezentowaniem swojej oferty, prosimy o kontakt:

Dział Reklamy: tel. 32 608 80 84; reklama@igomedia.pl

Zespół działu reklamy oferuje pomoc przy planowaniu oraz zakupie kampanii reklamowych realizowanych:

- w wydaniach papierowych tygodnika „Gość Niedzielny”

i miesięcznika „Mały Gość Niedzielny”

- na antenie regionalnego Radia eM 107,6 FM (aglomeracja śląska, część województwa opolskiego i małopolskiego)

- na witrynach internetowych: wiara.pl, gosc.pl, malygosc.pl, radioem.pl

- outdoor - nośniki usytuowane w najbardziej ruchliwych miejscach Katowic

 Na życzenie Klienta tworzymy indywidualne pakiety reklamowe obejmujące kampanię reklamową w tygodniku „Gość Niedzielny” (wydanie ogólnopolskie oraz wydania diecezjalne), miesięczniku „Mały Gość Niedzielny”, na antenie Radia eM oraz na witrynach internetowych: wiara.pl, gosc.pl, malygosc.pl, radioem.pl.

Połączenie prasy, radia, internetu i outdooru tworzy synergiczny efekt prowadzonych działań reklamowych. Za pośrednictwem naszych mediów przekaz reklamowy trafia do grupy odbiorców o określonych poglądach i postawach życiowych w różnym wieku. Według badań, grupę czytelników i słuchaczy stanowią osoby, które lubią krajowe produkty i najbardziej znane marki, zadowolone z siebie, ceniące wartości moralne i społeczne.

Zapraszamy

Aneta Brzozowska
zastępca kierownika ds. reklamy

032 608 80 85
aneta.brzozowska@igomedia.pl

Tomasz Głąb
st. spec. ds. reklamy

032 608 80 42
tomasz.glab@igomedia.pl

Krzysztof Mikulski
st. spec. ds. reklamy

032 608 80 82
krzysztof.mikulski@igomedia.pl

Beata Słodka
koordynator działu reklamy i promocji

032 608 80 42
beata.slodka@igomedia.pl

Dział promocji

tel. 032 608 80 90
promocja@igomedia.pl

Zapytaj o patronat, współpracę
i wspólne akcje.

zamów
newsletter reklamowy

Aby być zawsze na bieżąco z naszymi ofertami zamów newsletter reklamowy.

przewiń w dół