Reklama w Gościu Niedzielnym

dodane 01.09.2009 14:30

Pierwszy numer „Gościa Niedzielnego” ukazał się 9 września 1923 r., miał 8 stron.  Duże zmiany dla „Gościa Niedzielnego” przyniósł rok 2003, kiedy redaktorem naczelnym został ks. Marek Gancarczyk. Od tego czasu „Gość Niedzielny” ukazuje się w nowym formacie i w nowej szacie graficznej. Zmieniła się również nieco jego zawartość. Dzięki temu nieustannie wzrasta sprzedaż „Gościa Niedzielnego”.

Dlaczego warto ogłaszać się w tygodniku Gość Niedzielny

„Gość Niedzielny" to ogólnopolski tygodnik opinii. „Gość” reprezentuje chrześcijańskie wartości, będąc jednocześnie otwartym na dyskusję. Jest forum wymiany myśli i dyskusji o Kościele w Polsce, na świecie, o polityce, problemach społecznych i ekonomii. W tygodniku porusza się tematy religijne, etyczne, społeczne, polityczne, ekonomiczne, naukowe, kulturalne itd. Gość systematycznie proponuje czytelnikom cykle reportaży (m.in. Europa na kolanach, W drogę ze św. Pawłem”, „Gorące źródła Europy”) i katechez (m.in. Filary wiary”, Sumienie ruszyło).

 

Zamieszczając reklamę w „Gościu Niedzielnym”, zyskują Państwo:

  • możliwość zaprezentowania Państwa oferty szerokiemu gronu zainteresowanych nabywców
  • wysoka sprzedaż gwarantuje dotarcie przekazu reklamowego do wielu polskich rodzin i parafii
  • renoma i prestiż, jaką cieszy się „Gość Niedzielny” wśród swoich czytelników, przekłada się na zaufanie do reklamowanych na naszych łamach produktów
  • fakt, że ponad 60% czytelników bardzo dokładnie czyta każdy numer „Gościa Niedzielnego”, pozwala mieć pewność, iż również Państwa oferta nie ujdzie uwagi naszym czytelnikom
  • ponad 70-stronicowa objętość umożliwi zaistnienie Państwa oferty przy ciekawych tekstach redakcyjnych
  • obsługą Państwa zajmie się zespół profesjonalnych handlowców, którzy w każdej chwili służą swoim doświadczeniem w zakresie reklamy
  • druk na papierze: SCA 52 g; LWC 130 g (okładka)
«« | « | 1 | » | »»

oceń artykuł

Dział reklamy

tel. 032 608 80 84
faks 032 608 80 86
reklama@igomedia.pl

Chętnie odpowiemy na Państwa pytania.

Pomożemy dopasować reklamę do Państwa potrzeb.

Krzysztof Mikulski
kierownik
krzysztof.mikulski@igomedia.pl


Aneta Brzozowska
032 608 80 85

aneta.brzozowska@igomedia.pl

Gabriela Zając
032 608 80 84

gabriela.zajac@igomedia.pl

Tomasz Głąb
032 608 80 42

tomasz.glab@igomedia.pl

Beata Słodka

beata.slodka@igomedia.pl

Dział promocji

tel. 032 608 80 90
promocja@igomedia.pl

Zapytaj o patronat, współpracę
i wspólne akcje.

zamów
newsletter reklamowy

Aby być zawsze na bieżąco z naszymi ofertami zamów newsletter reklamowy.

przewiń w dół